خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد:

طراحی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۱۶۹

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از طراحی نرم‌افزار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، نرگس قنبری با اعلام این خبر گفت: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان به عنوان یک ابزار اجرایی مدیریت مشارکتی، نظام همکاری و علمی تمام اعضای یک سازمان با سطوح مختلف مدیریتی آن است و شرایطی را فراهم می‌‌‌کند تا کارکنان از طریق تفکر، بارور شوند و سازمان به پیشرفت‌‌های مورد انتظار نایل شود.

وی افزود: از جمله اهداف این نظام، می‌‌‌‌توان به فراهم کردن فضای سالم و مناسب برای بهره‌‌‌گیری از دانش، توان علمی و تجربه عملی کارکنان، تلاش در جهت حفظ حرمت و کرامت انسانی کارکنان از طریق ابراز عقاید و نظرهای خود در زمینه‌‌های شغلی و سایر فعالیت‌‌‌های موردنیاز دانشگاه و ایجاد زمینه‌‌های مناسب برای مشارکت کارکنان در تصمیم‌‌‌سازی، تصمیم‌‌گیری، اصلاح و ارتقای سطح فعالیت‌‌ها اشاره کرد.

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره‌‌وری دانشگاه فنی و حرفه‌‌‌ای ادامه داد: پذیرش پیشنهاد به صورت ثبت اینترنتی از طریق سامانه جامع نظام پیشنهادها و در صورت عدم امکان برای همکاران با مراجعه حضوری افراد به دبیرخانه نظام یا تحویل و ارسال فرم از طریق پست انجام می‌‌شود و کارکنان دانشگاه می‌‌‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال پیشنهادهای خود به نشانی https://support.tvu.ac.ir مراجعه کنند.

قنبری اضافه کرد: اگر پیشنهادی در سطح دانشگاه قابل اعمال نباشد برای بررسی و پذیرش به وزارت متبوع یا سازمان‌‌های ذیربط ارجاع داده می‌‌‌شود. اگر پیشنهادی نیاز به مشاور یا مجری خارج از سازمان داشته باشد با تصویب و نظر شورا و صدور دستور بالاترین مقام مسئول اقدام می‌‌‌شود. همچنین اگر پیشنهاد مصوب نیاز به طی دوره آموزشی، امکانات و تجهیزات خاص و اعتبارهای مورد نیاز داشته باشد با تصویب و نظر شورا و صدور دستور بالاترین مقام مسئول تمهیدات لازم برای اعمال و اجرای آن فراهم می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز