خبرگزاری کار ایران

۸ کشته و مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه تیبا با سواری پژو ۲۰۶

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۹۲

در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با سواری پژو ۲۰۶ در محور "برزک" واقع در بزرگراه "کاشان – اصفهان" ۳ نفر جان باختند و ۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" حسین پورقیصری" در خصوص این حادثه به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز گذشته جمعه ۱۹ بهمن ماه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های ۱۱۰ ماموران پلیس راه "کاشان- اصفهان" از تصادف فوتی در محور برزک مطلع و بلافاصله در محل حاضرشدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ برخورد می کند که در این حادثه راننده و یک دختر ۸ ماهه از سواری تیبا در دم جان خود را از دست داده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: همچنین یک نفر از سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ نیز در این حادثه جان باخته و ۳ سرنشین دیگر آن نیز مجروح شدند.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه این حادثه در هوای بارانی و شرایط لغزنده بودن جاده رخ داده، گفت: کارشناسان پلیس راه استان  علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده خودروی سواری تیبا در کنترل وسیله نقلیه خود اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینکه رانندگی در شرایط بارندگی نیازمند دقت و احتیاط بیشتری است، گفت: رانندگان می بایست در هوای بارانی و لغزنده بودن جاده با سرعت کم، خودرو را کنترل کنند تا مجبور نشوند در سرعت بالا اقدام به ترمز کنند چراکه ترمز گرفتن در سرعت بالا باعث سُر خوردن خودرو و وقوع حوادث ناگوار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز