خبرگزاری کار ایران

افتتاح بیش از ۱۳۰۰ پروژه حوزه سلامت در دهه فجر ۹۷

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۷۳

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۱۳۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی، آموزشی، کمک آموزشی، ورزشی و رفاهی در طول دهه فجر در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، در طول دهه مبارک فجر، حدود ۲۱ هزار متر مربع پروژه در حوزه بهداشت، ۲۷ هزار متر مربع پروژه در حوزه درمان و ۹۰ هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی، ورزشی و رفاهی به فضاهای حوزه سلامت افزوده می‌شود.

بنابر اعلام وبدا، در طول این مدت، ۳۷۵ باب خانه بهداشت، ۳۰۸ باب پایگاه سلامت، ۹۸ باب مرکز جامع خدمات سلامت، ۱۷ مرکز اورژانس پیش بیمارستانی، ۲۰ بخش اورژانس بیمارستانی، ۵۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۷ پایگاه اورژانس هوایی، ۲۹ آزمایشگاه، ۹۶ طرح تکمیل و تجهیز بخش‌های بیمارستانی، ۵ پروژه طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی عادی با ظرفیت ۱۶۷ تخت و ۶ پروژه طرح توسعه تخت‌های مراقبت‌های ویژه با ظرفیت ۱۱۳ تخت افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۱۱ مورد تکمیل و تجهیز ساختمان اداری بیمارستانی، ۱۷۶ باب پانسیون پزشکان، ۲۰ ساختمان دانشگاه و دانشکده، ۳۵ مورد تکمیل و تجهیز ساختمان دانشگاه و دانشکده و ۳۷ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی نیز بخش دیگری از این ۱۳۰۰ پروژه است.

همچنین در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۶ بیمارستان در سراسر کشور با ظرفیت ۸۶۵ تخت بیمارستانی به بهره برداری می‌رسد و برای ارائه خدمات، در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز