خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق داروخانه‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۴۵

رئیس کلانتری نیاوران از دستگیری مردی میانسال که با کش روی از داروخانه های پایتخت اقدام به سرقت می کرد، خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ مالخر نیز دستگیر شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "خلیل لطفی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در نهم ماه جاری (بهمن ماه)، ماموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره سرقت به شیوه کش‌روی از یکی از داروخانه های سطح کلانتری قرار گرفتند و سریعا با حضور در محل با مردی متشخص روبرو شدند که با برداشتن لوازمی از داروخانه قصد سرقت آنها را داشت. 

رئیس کلانتری نیاوران توضیح داد: مالک داورخانه اظهار داشت که متهم از غفلت کارمندان سوء استفاده کرده است و مقداری دارو، سرقت کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد، به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد، بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که این متهم برای اولین بار مرتکب سرقت نشده بلکه ۱۵ پرونده مشابه در کلانتری علیه وی تشکیل شده است و مشخصات سارق اعلامی در این پرونده ها، با فرد دستگیرشده مطابقت دارد.

وی ابراز کرد: در تحقیقات بعدی متهم به ۱۵ فقره سرقت از داروخانه ها اعتراف کرد و علت آن را حس انتقام جویی و کینه ای که از داروخانه ها به دل گرفته بود، اظهار داشت.

سرهنگ لطفی افزود: در واقع متهم ۵۴ ساله پرونده مدعی بود چند سال پیش از  داروخانه ای دارو خریداری کرده بود که به علت معیوب بودن دچار بیماری شده است و پس از آن تصمیم گرفته است از داروخانه ها سرقت کند.

کلانتر محله نیاوران با اشاره به اینکه متهم داروهای مسروقه را به ۲ مالخر می فروخت، عنوان کرد: با شناسایی و دستگیری ۲ مالخر مذکور، هر ۳ متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

بنابراین گزارش، اموال کشف شده از سارق بیش از ۳۰ میلیون تومان ارزش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز