خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی کشور:

۲۰۰ هزار خانواده پشت نوبتی / ۵۳ هزار واحد برای توانخواهان و مددجویان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۹۹

رییس سازمان بهزیستی کشور در نشست شورای اداری بهزیستی استان کردستان در سنندج از وجود ۲۰۰ هزار خانواده پشت نوبتی در کشور خبر داد و گفت: در صدد یکسان سازی مستمری مددجویان و برقراری مستمری برای افراد پشت نوبتی هستیم.

به گزارش ایلنا، «وحید قبادی دانا» رییس سازمان بهزیستی کشور در خصوص مسکن معلولین و دغدغه های این قشر از جامعه تصریح کرد: ۵۳ هزار واحد مسکونی در دست احداث داریم که ۱۱۳ هزار مددجو پشت نوبت برنامه مسکن وجود دارد؛ امیدواریم با حمایت  و مشارکت همه بخش های مختلف از جمله  انجمن خیرین مسکن ساز،بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت همه آنها به پایان برسد و واگذار شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: با مطالبه گری  از نهادی های مرتبت در امر ساخت مسکن  و افزایش جلب مشارکت های اجتماعی و استفاده از الگوها و تجارب موفق کشورهای پیشرفته امیداورم بتوانیم  پروسه تامین مسکن جامعه هدف را محقق سازیم.

قبادی دانا با اشاره به لایحه خوبی که در ارتباط با بودجه سازمان بهزیستی به مجلس فرستاده است اذعان کرد: در صورت تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ،دریافتی مستمری بگیران بهزیستی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

گفتنی است؛ دیدار با آیت الله «محمد حسینی شاهرودی» نماینده ولی فقیه، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان، حضور در نشست با نمایندگان تشکل ها ، سازمان های مردم نهاد و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان و بازدید از شش مرکز تحت نظارت بهزیستی از جمله اقداماتی بود که توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان کردستان انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز