خبرگزاری کار ایران

حناچی:

اتکای جمهوری اسلامی بیش از نیروی نظامی بر توانمندی جوانان است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۵۶

شهردار تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تنها به قدرت نظامی خود متکی نبوده و بیش از هر چیز بر توانمندی نیروی انسانی خود به ویژه جوانان تاکید کرده است.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی ضمن بازدید از «نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی و نمایشگاه سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی»، در گفت و گو با سردار محمد عزیزی‌دلشاد مسئول این نمایشگاه، در جریان پیشرفت‌های متعدد در حوزه‌ نظامی قرار گرفت.

شهردار تهران در حاشیه این بازدید گفت: با وجود تمام سختی ها و مشکلات، 8 سال دفاع مقدس فرصت مناسبی بود تا ملت ایران باورهای خود را نسبت به توانمندی هایی که دارد، تغییر دهد. در واقع، در دوران جنگ به احساس خودباوری و اعتماد به نفسی دست پیدا کردیم که تا پیش از آن هیچ گاه وجود نداشت.

حناچی با بیان اینکه آبروی این کشور به برکت خون شهدایی است که جان خود را در راه استقلال میهن فدا کردند، ادامه داد: با رهبری امام خمینی (ره)، جنگ که می توانست تهدیدی برای کشور باشد به فرصت تبدیل شد. امروز نیز که بسیاری از کشورهای دنیا، به ویژه کشورهای خاورمیانه به دشمنی با ایران برخاستند، با رهنمودهای مقام معظم رهبری اطمینان داریم که از گردنه های سخت عبور می کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی چون «نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی»، نشان می‌دهد که ایران با وجود تمام کارشکنی‌های همسایگان، به قدرت نظامی مهمی در منطقه تبدیل شده است. البته جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تنها به قدرت نظامی خود متکی نبود و بیش از هر چیز بر توانمندی نیروی انسانی خود به ویژه جوانان تاکید کرده است.

گفتنی است؛ «نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی و نمایشگاه سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی»، واقع در مصلی تهران از روز ۱۱ بهمن آغاز شده و تا ۲۲ بهمن، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹، پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز