خبرگزاری کار ایران

نظری مطرح کرد:

لزوم افزایش گرمخانه‌ها در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۱۸۵

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه هر ساله تعداد افرادی که نیازمند استفاده از خدمات شهرداری هستند، افزایش پیدا می‌کند بر لزوم افزایش گرمخانه‌ها در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت نظری با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های تهران گفت: با توجه به سیل مهاجرانی که به دلایل مختلف از جمله کار و فرصت‌های اقتصادی به سمت تهران حرکت می‌کنند، هر ساله تعداد افرادی که نیازمند استفاده از خدمات شهرداری در این زمینه هستند افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه گرمخانه‌های فعلی ممکن است متناسب با نیاز متقاضیان نباشند، اظهار داشت: کافی نبودن فضا و غذای گرم این توان را می‌طلبد که شهرداری تهران به این موضوع به صورت جدی‌تر ورود کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان خدمات اجتماعی نسبت به این موضوع اقدامات مناسبی را انجام داده است، تصریح کرد: سازمان خدمات اجتماعی باید این فضاها را نسبت به قبل افزایش دهد و البته خدمات‌دهی بهتری هم داشته باشد.

نظری با تاکید بر اینکه باید برای ارتقا وضعیت گرمخانه‌ها اقدامات قابل توجهی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که تا امروز سازمان خدمات اجتماعی مطرح کرده و پیگیری‌های لازم را برای انجام آن در دستورکار خود قرار داده است، به نظر می‌رسد امسال شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته در مورد وضعیت گرمخانه‌ها و پذیرایی از افراد نیازمند در این فضاها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز