خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با مسئولان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش

تاکید نمایندگان مجلس بر تأمین منابع برای حل مشکلات مدارس

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۵۶

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در جلسه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارشی از وضعیت و مشکلات فضاهای آموزشی در تهران ارائه کردند.

به گزارش ایلنا،  جلسه بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی تهران با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، مهر الله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گزارشی از وضعیت و مشکلات فضاهای آموزشی در تهران ارائه کردند.

در ادامه نیز داود محمدی، محمود صادقی، فریده اولادقباد و فاطمه سعیدی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز به وجود مشکلات جدی در حوزه فضاهای آموزشی تهران اشاره و بر ضرورت پیگیری تأمین منابع برای حل مشکلات مدارس تأکید داشتند.

در پایان نیز سه موضوع جهت حل مشکلات فضاهای آموزشی تهران مصوب شد. «جهت تأمین زمین برای احداث فضاهای آموزشی از شهردار تهران در جلسه کمیسیون آموزش مجلس دعوت به عمل خواهد آمد»، «موضوع تأمین فضاهای آموزشی تهران در جلسه مجمع نمایندگان استان تهران مطرح و برای تأمین منابع چاره اندیشی خواهد شد» و «طرح احیای چهار تبصره ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش از سوی کمیسیون آموزش مجلس تدوین و پیشنهاد داده خواهد شد».

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز