خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش:

ساعت ۲۴ امشب مهلت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷ پایان می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۰۵۳

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور نوبت بهمن ۹۷ گفت: ساعت ۲۴ امروز ۱۰ بهمن مهلت ثبت نام به پایان می رسد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور برای بهمن ماه ۱۳۹۷ صرفاً براساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

توکلی ادامه داد: این پذیرش بر اساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۱۲ دی ماه ۹۷ صورت می گیرد و افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت این مراکز و یا مراجعه حضوری و مستقیم به این مراکز، در این دوره ها ثبت نام کنند. همچنین تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند نیز امکان ثبت نام در این پذیرش را دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره ۳۹۰ هزار نفر در ۸ هزار و ۷۷۱ کدرشته محل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور است.

توکلی در پایان اظهار داشت: براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیرش دانشجو دارند و شامل سایر رشته محل های دوره های روزانه و شبانه و کدمحل های سایر دوره ها که پذیرش آنها صرفاً سوابق تحصیلی است و ظرفیت آنها تکمیل شده، نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز