خبرگزاری کار ایران

کولاک و یخ‌زدگی در ۳ استان کشور/ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج و کرج_ تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۸۷۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج و آزادراه کرج_ تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش برف در استان خراسان شمالی(اکثر محورها)، استان اردبیل(محور خلخال-اسالم)، استان گلستان(محور های توسکستان-شاهرود و خوش ییلاق-آزادشهر) و استان سمنان(محور فولادمحله-فیروزکوه) گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش باران در استان اردبیل(محور پارس آباد-مشکین شهر) تصریح کرد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان آذربایجان شرقی(محورهای سراب-اردبیل گردنه صائین و کلیبر-خداآفرین)، استان اردبیل(محور پارس آباد-مشکین شهر) و استان خراسان شمالی(محور بجنورد-آشخانه) گزارش شده است همچنین گردو خاک همراه با کاهش دید در استان خوزستان(محور های اهواز-بهبهان و اهواز-آبادان)، استان فارس(محور خنج-لار) و استان کرمان(محور کرمان-زاهدان) پیش‌بینی ‌شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: کولاک ویخ زدگی در استان گلستان(محور های توسکستان-شاهرود و خوش ییلاق-آزادشهر)، استان سمنان(محور فولادمحله-فیروزکوه) و استان زنجان(محور دندی-تکاب) گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ الزامی است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مواصلاتی دارای ترافیک گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج(محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزادراه کرج به تهران(محدوده پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز