خبرگزاری کار ایران

زورگیر غرب تهران در لحظه سرقت دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۶۷۹

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد، با اعلام خبر دستگیری یک زورگیر سابقه دار درست در لحظه سرقت، گفت: این متهم سابقه دار که با سلاح سرد از شهرندان زورگیری می کرد، با تلاش ماموران شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سعید لشینی" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت های یک زورگیر موتورسوار تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده جنت آباد، شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۸، عنوان داشت: پس از چند شبانه روز انجام گشت های کنترل و مراقبت، در نهایت این متهم هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند مشاهده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: متهم به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل شد و  تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان اعتراف و همچنین به ۹ فقره سرقت دیگر نیز اقرار کرد.

گفتنی است، در بازرسی از وسایل همراه این متهم ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کیف پول زنانه و مردانه مسروقه کشف و با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز