خبرگزاری کار ایران

۱۱ استان درگیر سیل، برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۵۹۸

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۱۱ استان درگیر سیل ، کولاک و برف هستند، گفت: ۶۱۰۰ نفر در ۸۹ روستا، شهر و محورهای کوهستانی امدادرسانی شده است.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین جزییات گزارش حوادث جوی (سیل،توفان و برف و کولاک) از ٧ لغایت ٩ بهمن تا ساعت١١:٣٠ گفت: ١١ استان آذربایجان غربی و شرقی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و یزد متاثر از سیل و توفان و برف وکولاک هستند.

وی با اشاره به مناطق در حال امدادرسانی خاطرنشان کرد: به ٨٩ شهر، روستا و محورهای کوهستانی امدادرسانی شده است و به ٦١٠٠ نفر امدادرسانی شده است همچنین اسکان اضطراری برای ٨٩٥ نفر فراهم و ١٢ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٣نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: در این عملیات به ٧نفر خدمات سرپایی ارائه شده است و همچنین از ١٢٨ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفته است و ٣٩٣دستگاه گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده‌اند همچنین ١١ دستگاه خودرو که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه ١٦٨ تیم شامل ٧٦٥نفر در این عملیات حضور داشتند، یادآور شد: در این عملیات ٢١٣ دستگاه چادر، ٣٣٤ تخته پتو، ٦٨٣کیلوگرم نایلون، ٦٩٨بسته غذایی، ٥٦٥قوطی انواع کنسروجات، ٢٠٠٠کیلوگرم برنج، ٥٠٠کیلوگرم روغن، ١٢٠٠کیلوگرم قند و شکر توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز