خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام قاضی‌عسکر مطرح کرد:

تلاش برای رفع مشکل تهیه ارز حجاج ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۲۴

نماینده ولی‌فقیه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر حج امسال تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر عصر یکشنبه در دیدار با مراجع تقلید در قم بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر حج امسال تأکید کرد و گفت: در سال‌های آینده حج نسبت به دو سال گذشته باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: امسال در برگزاری حج مشکلاتی وجود دارد که از جمله آن بحث تهیه ارز است. تمام تلاش در بحث ارز این است مشکلی به حجاج تحمیل نشود.  در تلاش هستیم تا با تعامل دولت در بحث تهیه ارز و جلوگیری از اسراف و صرفه‌جوی در همه مسائل بتوانیم، مشکلات زائران را کم کنیم.
 
در ادامه رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای برگزار شدن حج مذاکرات خوبی با طرف سعودی انجام شده و در همین رابطه تفاهم نامه‌ای امضاء شده ولی مشکلی که وجود دارد آنها اجازه برگزار کردن دعای کمیل را نخواهند داد.
 
وی ادامه داد: در برنامه و تفاهم نامه‌هایی که با طرف سعودی امضاء شده به همه اهدافمان برای برگزاری حج باشکوه رسیده‌ایم که از جمله آنها افتتاح دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان، انگشت نگاری زائرین توسط سازمان حج ایران و... است.  برای بحث عمره هم در تلاش هستیم این کار صورت گیرد و حجاج به زیارت مشرف شوند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز