خبرگزاری کار ایران

تصویب کلیات لایحه اخذ عوارض تامین پارکینگ‌های تعهدی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۳۸۵

اعضای شورای شهر تهران کلیات لایحه اخذ عوارض تامین پارکینگ‌های تعهدی را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، لایحه اخذ عوارض تامین پارکینگ های تعهدی مورد بررسی قرار گرفت.

علی اعطا در رابطه با این لایحه اظهار کرد: طی سال های ۸۸ تا ۹۲ بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تعداد ۶۲۸۵ واحد پارکینگ تعهدی با هر تعداد واحد در ساختمان های مسکونی و بین یک تا ٣٠ واحد در ساختمان های تجاری در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تا امروز ۴۰۳۶ واحد پارکینگ تعهدی تعیین و تکلیف و منجر به صدور پایان کار شده است، گفت: در حال حاضر دو هزار و ۲۴۹ واحد پارکینگ در ۶٣۴ پلاک ثبتی باقی مانده که بر اساس این مصوبه به شهرداری اجازه داده می‌شود با اخذ عوارض پارکینگ های تعهدی پایان کار را صادر کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مهلت قانونی مصوبه پایان یافته و در حال حاضر بلاتکلیفی در این زمینه وجود دارد در حالی که تعداد این پارکینگ ها به تصویب شورای شهر رسیده و مهمور به مهر شورای اسلامی شهر تهران است بر همین اساس اجازه داده می‌شود تا هر چه سریعتر این پرونده ها تعیین تکلیف شود و باز نمانند.

اعطا تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با کلیات این لایحه موافق است.در ادامه این جلسه برخی از اعضای شورای شهر تهران نظرات موافق و مخالف خود را اعلام کردند و در نهایت کلیات لایحه با ۱۷ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز