خبرگزاری کار ایران

سردار ملکی اعلام کرد:

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری ۱۳ قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۶۰

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف ۲ تن و ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان شدند.

به گزارش ایلنا، سردار عزیزالله ملکی بیان داشت: ماموران انتظامی استان در ۴۸ ساعت گذشته موفق به کشف ۲ تن و ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان شدند.

ملکی ادامه داد: این مقدار مواد شامل یک تن و ۳۹۸ کیلوگرم تریاک و ۶۳۵ کیلوگرم حشیش بوده که با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان و ماموران انتظامی بندرلنگه، حاجی آباد و بندرعباس کشف شده است.

وی بیان کرد: همچنین ماموران انتظامی هرمزگان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ دستگاه موتور سیکلت حامل مواد مخدر توقیف و ۱۳ قاچاقچی را دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، افزایش امنیت و آسایش عمومی شهروندان است.

ملکی ادامه داد: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن هشدار داد: با توجه به حضور و اشراف پلیس در تمام نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه‌های پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با مجرمان با قاطعیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز