خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی خبر داد:

راه‌اندازی مجدد یک گرمخانه در پایتخت/ جذب هر شب ۳۵ بی‌سرپناه

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۷۴

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از راه‌اندازی مجدد گرمخانه منطقه ۱۹ به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپناه محدوده اطراف حرم امام خمینی (ره) خبر داد.

سید نجم‌الدین محمدی ضمن اعلام این خبر به فعالیت دوباره گرمخانه منطقه ۱۹ اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری تهران در حوزه ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی راه‌اندازی گرمخانه در نزدیکی کلونی‌های آسیب است.

وی با بیان اینکه یکی از محل‌های تجمع افراد بی سرپناه اطراف حرم امام خمینی (ره) است، ادامه داد: به منظور ساماندهی افراد بی‌سرپناهی که در این محدوده حضور دارند، گرمخانه منطقه ۱۹ را که به دلایلی چند ماه غیرفعال بود دوباره راه‌اندازی کردیم.

به گفته محمدی، گرمخانه منطقه ۱۹، ۲۶ دی ماه امسال آغاز به کار کرد و به طور میانگین هر شب ۳۰ تا ۳۵ نفر در آن مستقر می‌شوند. البته ظرفیت گرمخانه حدود ۱۵۰ نفر است و اداره آن به یک موسسه خیریه سپرده شده است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر ساعت کار گرمخانه‌ها در روزهای اخیر گفت: به طور معمول گرمخانه‌ها از ساعت ۱۸ افراد بی‌سرپناه را پذیرش می‌کنند و تا ساعت ۸ صبح نیز امکان اقامت در این اماکن وجود دارد. با این وجود، در روزهای سرد سال الزامی برای خروج افراد از گرمخانه در طول روز نیست و افراد می‌توانند تمام روز را در این فضا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز