خبرگزاری کار ایران

۶ کشته و مجروح بر اثر واژگونی پژو

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۳۵

واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور " جکیگور، بافتان"، یک کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سیامک مرادی" فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه شب گذشته یک فقره واژگونی در محور" جکیگور، بافتان" محدوده سه راهی"پیشین" به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۶ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ مرادی عنوان کرد: در این حادثه راننده و پنج سرنشین آن مجروح و به بیمارستان ولایت شهر "راسک" منتقل که متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو ( ۲۶ ساله) در مسیر انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

وی تاکید کرد: تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز