خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

فوت یک کارگر ۴۲ ساله به دلیل ریزش آوار

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۵۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از فوت یک کارگر ۴۲ ساله ایرانی به دلیل ریزش آوار در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۴۲ صبح امروز یک مورد حادثه آوار در یک محل گودبرداری شده واقع در شهرک حکیمیه، نبش خیابان ۱۵ متری شیرازی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می‌شود در قطعه زمینی به وسعت ۵۰۰ متر که در حدود ۱۰ متر گودبرداری شده بود کارگران مشغول کار روی دیوار بودند که به یکباره بخشی از دیواره ضلع شرقی تخریب می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یک نفر به طور کامل در زیر آوار مدفون است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه خاک آن بخش سست و دستی بود، آتش‌نشانان عملیات ایمن‌سازی را همزمان با آواربرداری آغاز کردند و بعد از مدتی تلاش موفق شدند که این فرد را که یک مرد ۴۲ ساله ایرانی بود از زیر آوار خاک خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که متاسفانه مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

ملکی ادامه داد: این محل ایمن‌سازی و به مسئولان پروژه تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز