خبرگزاری کار ایران

با اعلام سرهنگ حشمتیان؛

مالخر سابقه‌دار منطقه احسان دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۲۰

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری یک مالخر در محدوده احسان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ منصور حشمتیان ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر اجرای طرح رعد و دستگیری مالخران اموال مسروقه، تحقیقات ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهمان آغاز که در نهایت به شناسایی یک مالخر سابقه‌دار اموال مسروقه در محدوده احسان منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این متهم یکی از مالخران و سارقان سابقه‌دار است که ماه‌گذشته پس از طی دوره محکومیت پیشین خود از زندان آزاد شده و مجدد پس از یک‌ماه سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته است.

وی افزود: در ادامه مخفیگاه متهم شناسایی شد و زمانی‌که ماموران برای دستگیری وی اعزام شدند او را در حال حمل تعدادی تجهیزات و لوازم مسروقه خودرو مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کردند.

کلانتر محله جوادیه تهرانپارس عنوان داشت: در نهایت این متهم در راه‌پله ساختمان محل اختفایش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۰ قطعه اموال مسروقه از جمله رینگ و لاستیک، ضبط و باند، اسکنر، کپسول گاز خودرو، جک، آمپیلی فایر، کابل برق و گوشی تلفن‌همراه، کشف شد.

سرهنگ حشمتیان در پایان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز