خبرگزاری کار ایران

تصادف سرویس کارگران ۲ شرکت صنعتی در شهرستان ساوه

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۴۷۰

در برخورد ۲ دستگاه خودروی مینی بوس ویژه ایاب و ذهاب کارگران ۲ شرکت صنعتی در شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه، ۲ نفر از کارگران بستری و ۹ نفر از آنان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: حدود ساعت ۶ صبح امروز گزارشی از برخورد ۲دستگاه خودروی مینی بوس در خیابان سوم شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که۲  خودروی مینی بوس در حال انتقال کارگران ۲شرکت صنعتی که دارای ۲۹ نفر سرنشین بودند با یکدیگر برخورد می کنند که در این سانحه رانندگی، ۱۱ نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو مجروح و به مراکز درمانی منتقل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کهریزی ادامه داد:‌ بنا برگزارش های دریافتی ۲ نفر از کارگران به علت شدت جراحات بیشتر در مرکز درمانی بستری شدند و ۹ نفر از آنان با توجه به جراحات سطحی، به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این سانحه را عدم توجه به جلو از سوی یکی از رانندگان خودروها اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز