خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی نهاد رهبری:

ائمه جماعات دانشگاه‌ها از وجود ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر نباشند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۸۰

معاون سیاسی، فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اعتقاد دانشجویان به توحید و معاد را سرمایه مهم ائمه جماعات در دانشگاه‌ها دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، روز دوم نشست ائمه جماعات دانشگاه‌های علوم پزشکی با سخنرانی حجه‌الاسلام محمد مهدی صالحی معاون سیاسی، فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه یافت.

حجه الاسلام صالحی در این نشست اعتقاد و باورهای قلبی جوانان را سرمایه مهم ائمه جماعات در دانشگاه‌ها برشمرد و گفت: اعتقاد و باور دانشجویان به توحید و معاد از سرمایه‌های ما در دانشگاه است. امروز می‌بینیم که در جشنواره‌های قرآنی سیصد هزار نفر شرکت می‌کنند و دانشجویان بسیاری در عتبات دانشجویی ثبت نام می‌کنند و این نشان از باور عمیق دینی دانشجویان دارد.

صالحی تاکید کرد: امروزه رفتار و منش روحانی بیشتر از علم او مورد توجه و لازم است ائمه جماعات بیش از پیش نسبت به رفتار خود دقت نظر داشته باشند.

وی افزود: بزرگترین امتیازی که در دانشگاه‌ها در اختیار ائمه جماعات است مخاطبین آنها است. دیگر دستگاه‌های فرهنگی از این حجم مخاطب برخوردار نیستند.

صالحی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در دانشگاه‌ها افزود: نباید ائمه جماعات دانشگاه‌ها از وجود فقر مزمن، اعتیاد و دیگر ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر باشند و امام جماعتی که از اینگونه مسائل بی‌خبر است نمی‌تواند خود را انقلابی بنامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز