خبرگزاری کار ایران

درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان/کشف یک تن و ۳۱۹ کیلو مواد افیونی

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۶۶

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۳۱۹کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان"سراوان" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری درباره جزییات این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش "یک باند قاچاق مواد افیونی را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با یک دستگاه  وانت تویوتا در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان "سراوان" شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی سوداگران مرگ در کمین تکاوران پلیس قرار گرفته و در یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و ضمن دستگیری راننده و ۲ سرنشین آن در بازرسی از آن ۸۲۶ کیلو و ۸۸۳ گرم تریاک، ۴۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱۳کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین و ۶۴ کیلو و ۸۲۵ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۲۴ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله مواد مخدر خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز