خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۸ نفر بر اثر حریق در انبار مواد محترقه+اسامی

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۳۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت ۸ نفر بر اثر حریق در انبار مواد محترقه در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۲۳ یک مورد حادثه انفجار در منزل قدیمی مسکونی در خیابان وحدت اسلامی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت ۱۰۰ متر بود که به صورت کارگاه و انباری برای نگهداری و ساخت مواد محترقه درآمده بود همچنین مواد اولیه ساخت مانند اکلیل سرنج نیز حیاط این منزل قدیمی نگهداری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: ۷ خانم و یک آقا در این منزل مشغول به کار بودند که به یکباره بخشی از این مواد منفجر شده و دچار آتش‌سوزی می‌شود. خوشبختانه حریق خاصی نبود و آتش‌نشانان به سرعت آتش‌ را خاموش کردند.

ملکی ادامه داد: تمامی افرادی که در این منزل بودند دچار مصدومیت شده بودند. همه نفرات به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. مورد تخریب و آوار در این ساختمان نداشتیم و فقط برخی از درها و پنجره‌ها دچار تخریب شده بود.

وی تصریح کرد: این اولین مورد آتش‌سوزی در سال ۹۷ بود و از همه افراد می‌خواهیم که در صورتی که با چنین انبارهایی مواجه هستند حتما به مراجع بازرسی اطلاع دهند.

اسامی مصدومان این حادثه عبارتند از؛

گل جهان خانم بیگی – ۵۱ ساله

آرزو زرقی – ۱۸ ساله

علی خدایاری – ۵۲ ساله

مهدیه سراجه – ۱۸ ساله

معصومه سراجه – ۳۱ ساله

نرجس سراجه – ۳۲ ساله

مهدیه تفرشی – ۳۰ ساله

رقیه زمانی – ۳۲ ساله

فضه خاکی داودی – ۵۲ ساله

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز