خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

نجفی آشتیانی به سمت «سرپرست دانشگاه ولایت» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۲۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، حامد نجفی آشتیانی را به سمت «سرپرست دانشگاه ولایت» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به نجفی آشتیانی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه ولایت» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

حامد نجفی آشتیانی متولد سال ۱۳۵۹، دارای دکترای فیزیک گرایش حالت جامد از دانشگاه مازندران است که از سال ۱۳۸۸ به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه ولایت مشغول به خدمت بوده و هم اکنون استادیار دانشکده علوم پایه دانشگاه ولایت ایرانشهر می‌باشد.

مدیر گروه آموزشی، مدیر بودجه و تشکیلات، مدیر امور اداری، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی، مدیر طرح و برنامه، مدیر فرهنگی و اجتماعی و رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه ولایت ایرانشهر از سال ۱۳۸۹ تاکنون از فعالیت‌های اجرایی وی می‌باشد.

چاپ ۲۰ مقاله در مجلات معتبر علمی – پژوهشی داخلی و بین‌المللی، ارائه ۱۶ مقاله در کنفرانس های علمی، ترجمه دو کتاب تخصصی در حوزه الکترومغناطیس و مکانیک کوانتومی، مجری طرح‌های پژوهشی، پژوهشگر برتر دانشکده علوم در سال ۱۳۹۱ و ثبت یک اختراع از اهم فعالیت‌های پژوهشی دکتر نجفی آشتیانی است.

وزیر علوم در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های غلامرضا رضایی رئیس سابق دانشگاه ولایت در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز