خبرگزاری کار ایران

رانش زمین و ریزش کوه راه ارتباطی ۱۴۷ روستا در الیگودرز را قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۹۵

فرمانده انتظامی الیگودرز از رانش زمین و ریزش کوه در منطقه ززو ماهرو در این شهرستان خبر داد و گفت : این بلای طبیعی راه ارتباطی ۱۴۷ روستا را قطع کرده است .

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس محمدی گفت : رانش زمین، ریزش کوه و بارش سنگین برف در مسیر الیگودرز به بخش ززو ماهرو باعث تخریب ۳۰۰ متر از این مسیر شده است.

وی در ادامه گفت : علاوه بر رانش زمین ، ریزش کوه به داخل رودخانه نیز باعث شده بیش از ۴ میلیون متر مکعب حجم آب بالا بیاید و در نتیجه جاده ارتباطی الیگودرز به ززوماهرو در منطقه مور زرین با الیگودرز قطع شود .

فرمانده انتظامی الیگودرز افزود : در پی این حادثه راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار نفر با شهرستان به طور کامل قطع و فیبر نوری و برق سایت پرورش ماهی و ساختمان راهداری نیز قطع شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به این که ۴ روستا در معرض تخریب و سیل هستند گفت :اگر مسیر رودخانه که به دلیل ریزش مسدود شده باز گشایی نشود ، پرورش ماهی با ۳۵۰ تن تولید و راهدار خانه در بالا دست به دلیل بالا آمدن آب تخریب خواهند شد و بر اثر طغیان رودخانه چندین روستای پایین دست و سایت پرورش ماهی با ظرفیت هزارتن ، همچنین شرکت قمرود متعلق به قرارگاه خاتم الانبیا نیز در معرض خطر قرار دارند که البته با حضور ماموران و یگان های امدادی امنیت در منطقه حکمفرماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز