خبرگزاری کار ایران

نشست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی؛

تا تحقق نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، باید برای بازسازی اتوبوس‌ها اقدام کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۱۶۳

محسن پورسیدآقایی گفت: تا زمان محقق شدن فرایند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی باید برای بازسازی بخشی از ناوگان و ادامه فعالیت اتوبوس‌های بازسازی‌شده برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی شرکت‌های بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با حضور معاون  حمل ونقل و ترافیک شهرداری،  مدیرعامل شرکت واحد و همچنین مدیران شرکت‌های خصوصی برگزار شد.

محسن پورسیدآقایی، مشاور شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک روز دوشنبه اول بهمن ماه با حضور در ستاد مرکزی شرکت واحد و در یک نشست صمیمی، پای صحبت و درد دل مدیران عامل شرکت‌های بخش خصوصی  اتوبوسرانی نشست.

در این جلسه ابتدا نماینده‌ای از این شرکت‌ها به موضوعات مختلف اجرایی در شهر ، فرسودگی اتوبوس‌ها، هزینه بالای تعمیرات و نگهداری، محدودیت‌ها و انتظارات  و همچنین بیان کمک از شهرداری برای بازسازی ناوگان تا زمان محقق شدن نوسازی، مشکلات نصب فیلتر جذب دوده و ... پرداخت.

پورسیدآقایی در ادامه جلسه و پس از شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی و مدیریت شرکت واحد، با بیان امار جابجایی روزانه  ناوگان اتوبوسرانی تهران، اهمیت و شان خدمت به مردم و برکات حاصل از خدمت صادقانه گفت: الزام به نوسازی ناوگان بر کسی پوشیده نیست و دولت محترم هم برای تحقق این موضوع حمایت خویش را اعلام کرده است که امید داریم مقدمات کار به زودی حاصل شود.

وی افزود: تا زمان محقق شدن فرایند نوسازی، با پیشنهاد مطرح‌شده  در این نشست، موافقم که برنامه‌ریزی و اخذ مجوز لازم برای بازسازی بخشی از ناوگان و ادامه فعالیت اتوبوس‌های بازسازی‌شده صورت گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اخذ تسهیلات مناسب بانکی برای تامین بخشی از نیاز ناوگان اتوبوسرانی، در دستور کار معاونت قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیشنهاد شده برای تعیین نرخ کرایه بلیط، ملاک نرخ تورم سالیانه باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره  به اهمیت و الزام استاندارد کشور به نصب فیلتر جاذب دوده بر روی اتوبوس‌ها، بر لزوم تعمیر موتور اتوبوس‌های کارکرده دیزلی تاکید کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری در پایان گفت: اتوبوس‌های جدید دارای فیلتر جذب دوده و استاندارد یورو بالا هستند و از بابت ایجاد آلودگی هوا مشکلی ندارند. طبق آمار ارایه شده تقریبا بخش کمی از آلودگی شهر تهران ناشی از تردد خودروهای دیزلی سرویس ادارات و اتوبوس‌های فرسوده است که بایستی مورد توجه همه دست اندرکاران قرار گیرد . انجام معاینه فنی مستمر یکی از مهمترین ابزارهای کنترلی در کاهش الودگی هوا خواهد بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز