خبرگزاری کار ایران

انهدام باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و کشف ۸۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۵۳

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری گردانندگان باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و کشف ۸۵۰ کیلوگرم انواع موادافیونی در سبزوار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه فرماندهی انتظامی سبزوار در اقدامی اطلاعاتی و هماهنگ با پلیس استان گلستان به سرنخ هایی از ترانزیت محموله بزرگ موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت مسئله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد و ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان سبزوار وارد عمل شدند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: ردزنی های گسترده پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار حاکی از آن بود که سوداگران مرگ در پوشش ۲ دستگاه تریلر حامل بار چوب در حال قاچاق محموله موادافیونی هستند .

وی گفت: ماموران پس از چند ساعت کنترل و مراقبت های نامحسوس، ۲ خودروی تریلر حامل موادافیونی را به محض ورود به حوزه استحفاظی شهرستان سبزوار توقیف کردند .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: ماموران در بازرسی از ۲ خودروی سنگین ۸۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۳۷۰ کیلوگرم تریاک، ۳۵۰ کیلوگرم هروئین و ۱۳۰ کیلوگرم شیشه که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و پنج سوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز