خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش خبرداد:

ارسال جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش به استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۳۷

مسئول ستاد راهبری انتخابات نماینده معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش از ارسال جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات الکترونیکی مرحله اول عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش به استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، اصغر حصیری از تهیه و ارسال جدول زمان‌بندی برگزاری انتخابات مرحله اول که به‌صورت الکترونیکی و باهدف انتخاب سه نفر از معلمان به‌عنوان نماینده مدیران و معلمان در شورای عالی آموزش‌وپرورش صورت می‌گیرد به استان‌ها خبر داد.

وی به آغاز ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات از 29 دی ماه اشاره کرد و افزود: مدیر، معاون، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مشاور، مربی، استادکار وسایر فرهنگیانی که واجد شرایط لازم هستند می‌توانند به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.

حصیری ادامه داد: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر و سابقه کار بین 12 تا 31 سال از شرایط داوطلبین است و افراد می‌توانند از دو روش؛ ورود به سایتhttps://home.sinarubik.ir/و همچنین نصب اپلیکیشن سینا از طریق پرتال رسمی وزارتخانه به آدرسhttp://medu.ir/fa/  بر روی تلفن همراه و استفاده از این برنامه و ورود به پنل انتخابات شورای عالی اقدام کنند.

وی ادامه داد: داوطلبین با درج مشخصات شخصی در سایت مذکور، نامزدی خود را برای شرکت در این انتخابات اعلام و کد انتخاباتی دریافت نمایند.

جدول زمانبندی برگزاری انتخابات عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش

ردیف

مراحل انتخابات

تاریخ

1

ثبت نام از داوطلبان

29 دی1397 الی 4 بهمن1397

2

رأی گیری الکترونیکی از طریق سامانه

6 بهمن1397 الی 9 بهمن1397

3

اعلام نتایج مرحله اول انتخابات

9 بهمن1397

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز