خبرگزاری کار ایران

نگین تاجی خبر داد؛

نرخ جایزه خوش حسابی پرداخت نقدی مودیان تغییر نمی کند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۴۵۰

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد: نرخ ۱۵ درصد موجود جایزه خوش‌حسابی پرداخت نقدی مودیان تا پایان سال ۱۳۹۷ بدون تغییر باقی خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، زریر نگین تاجی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست بانک مرکزی مبنی بر عدم تغییر نرخ سپرده‌‌های بانکی در سال جاری و وجود حکم ذی‌ربط در مصوبه «اصلاحیه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» به شماره ۱۶۰/۲۴۹۲/۲۲۹۹ مورخ ۹۷/۸/۷ شورای اسلامی شهر تهران مبنی تبعیت پاداش مذکور از آن نرخ و همچنین تاکیدات اعضای شورا، نرخ ۱۵ درصد موجود جایزه خوش حسابی پرداخت نقدی مودیان تا پایان سال ۱۳۹۷ بدون تغییر باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: با ارسال لوایح جدید مرتبط با حوزه شهرسازی خصوصا لایحه جایگزین عوارض تغییر کاربری به شورای شهر این موارد از سال ۱۳۹۸ ملاک عمل محاسبات عوارض شهرسازی خواهد بود.

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: با توجه به اعمال دفترچه ارزش معاملاتی املاک سال ۱۳۹۶ به جای دفترچه سال ۱۳۹۳ در عوارض سال آتی، افزایش عوارض ساخت و ساز متناسب با تحولات اقتصاد شهر و سطح عمومی تورم از فروردین ماه آینده کاملا مورد انتظار بوده و لذا دو ماه پایانی سال کنونی فرصتی بی‌‌‌بدیل و غیرقابل تکرار برای پرداخت نقدی و یکجای عوارض شهرسازی با نرخی پایین‌‌تر و مناسب‌‌‌تر برای آحاد شهروندان به ویژه سازندگان حرفه‌‌ای ساختمان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز