خبرگزاری کار ایران

تمرین دوستی، صبر و کنترل خشم در دانش‌آموزان با اسباب بازی

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۴۰

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره طرح «بازی و یادگیری» گفت: اسباب‌بازی می‌تواند برای دانش‌آموزان تمرین صبر، کنترل خشم، تعامل، تمرین «نه گفتن» و تمرین دوستی باشد.

به گزارش ایلنا، فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گردهمایی مشترک مسئولان، کارشناسان، رابطان استانی معاونت آموزش ابتدایی با اشاره به اهمیت نقش بازی در یادگیری، اظهار کرد: این طرح از مطالباتی است که سال‌ها در افکار عمومی وجود داشت اما امروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، موانع نگرشی وجود دارد که باید رفع شود و بدین منظور نگاه و نگرش معلمان نسبت به انتقال علم باید تغییر کند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: باعث تأسف است که بعد از گذشت سال‌ها، امروز به این سمت حرکت می‌کنیم اما باعث خوشحالی است که بالاخره در این مسیر قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: باید با یک احساس وظیفه به این طرح مواجه شویم و اسباب‌بازی می‌تواند برای دانش‌آموزان  تمرین صبر، کنترل خشم، تعامل، تمرین «نه گفتن» و تمرین دوستی باشد.

نظری با بیان اینکه انسان شاد و مهربان به خوشبختی نزدیک‌تر است، اظهار کرد: عده‌ای نگاه ما را به کنکور تغییر دادند و وزن بسیار زیادی برای آن قائل شدند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: تغییر نظام آموزشی به معنی تغییر روش‌ها نیست بلکه به معنی تغییر آنچه است که باید آموزش داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز