خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ:

میزان مصالحه در پرونده‌ها به 80 درصد رسیده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۷۹

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی را از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های این معاونت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بیست و یکمین همایش معاونان اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی مقام برتر را کسب کرد.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس تهران گفت: با توجه به اینکه یکی از دکترین‌های اصلی سردار فرماندهی نیروی انتظامی جامعه محوری و جامعه مداری است لذا راهبرد اصلی پلیس تهران در معاونت اجتماعی پیروی از این تدبیر بوده است.

وی با اشاره به محورهای این دکترین گفت: توسعه آموزش‌های همگانی به منظور ارتقا و پیشگیری اجتماعی، توسعه مشارکت اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان فرهنگی، اجتماعی،‌ هنری، علمی و فرهیختگان و اصحاب رسانه از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت اجتماعی پلیس پایتخت بوده است.

معاون اجتماعی ناجا خاطر نشان کرد: در این رابطه شورای مشورتی،‌فرهنگی و اجتماعی در پلیس تهران با همکاری اندیشمندان و اساتید دانشگاهی در حوزه‌های مختلفی تشکیل شد؛ همچنین به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ علمی جوانان نخبه کشور استفاده کرده و گروه نخبگان جوان را تشکیل دادیم.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: مسئولیت معاونت اجتماعی در واقع سازوکار نزدیکی پلیس با جامعه است که در این زمینه با پیشگیر ی اجتماعی، ارتقا سرمایه اجتماعی و ارتقا احساس امنیت توانستیم میزان مصالحه در پرونده‌های موجود در تهران بزرگ را به حدود 80 درصد برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز