خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد ونجات خبر داد:

برف و کولاک در ۱۹ استان کشور/ امدادرسانی به هموطنان در ۸۶ محور کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۹۲۳

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمرجزئیات عملیات برف و کولاک و سیل و آبگرفتگیطی ۴۸ ساعت گذشته در کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ۱۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان تحت تاثیر برف و کولاک بوده اند و امدادگران خدمات لازم را در ۸۶ محور کوهستانی به ۶ هزار و ۳۹۰ تن از هموطنان ارائه کردند.

وی ادامه داد: ۶۹۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد و این خدمات با تلاش ۱۱۳ تیم عملیاتی شامل ۳۹۵ امدادگر و نجاتگر به هموطنان ارائه شد؛ به علاوه ۲۴۰ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره مند و ۵ مصدوم نیز بله مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر درباره انجام عملیات امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، تاکید کرد: در این مدت ۷ استان اصفهان، البرز، خوزستان، قزوین، گلستان، لرستان ومازندران متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است و امدادرسانی ها در ۲۱ شهر و روستا ادامه دارد.

به گفته سلیمی، ۲۶ تیم عملیاتی هلال احمر متشکل از ۱۰۴ امدادگر و نجاتگر به ۳۴۷ تن از هموطنان متاثر از سیل امدادرسانی کردند و تخلیه آب از ۴۰ واحد مسکونی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز