خبرگزاری کار ایران

هشدار پلیس درباره یخ زدگی محورهای مواصلاتی/از سفرهای غیرضروری بپرهیزید

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۸۸۱

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور گفت: رانندگان امشب از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: برابر آخرین اطلاعات دریافتی هم اکنون بارش برف و وزش باد در محورهای استان استان تهران گزارش شده است.

وی افزود: علی‌رغم بازگشایی محورهای هراز و فیروزکوه، محور چالوس همچنان بسته است و با توجه به سرمای هوا و وزش باد پیش‌بینی می‌کنیم امشب در ارتفاعات شاهد یخبندان و کولاک در محورهای مذکور باشیم بر این اساس تاکید می کنیم رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای کشور گفت: هم اکنون بارش برف در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گزارش شده است. همچنین در استان سمنان محور سمنان فیروزکوه و استان گیلان محورهای پونل - خلخال، اسالم - خلخال، دیلمان، اشکورات و ماسوله و در گردنه آوج استان قزوین و گردنه های اسدآباد و آوج استان همدان و محور توسکستان شاهرود و محور کرج چالوس ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه بارش برف داریم.

وی افزود: از سوی دیگر در اکثر محورهای استان‌های اصفهان، سمنان، گلستان، گیلان و کرمان و محور بجنورد - چمن بید استان خراسان شمالی، محور قاین - گناباد استان خراسان جنوبی بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه در محور شاهین دژ - تکاب در استان آذربایجان غربی شاهد یخ‌زدگی هستیم و تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است افزود: همچنین در استان های آذربایجان شرقی و ارتفاعات استان همدان مه گرفتگی با کاهش دید داریم. همچنین در اکثر محورهای استان استان های خراسان جنوبی خوزستان و کرمان و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک محورهای کشور نیز گفت هم اکنون در آزادراه تهران به کرج از گرمدره تا پل فردیس، آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا مهر ویلا و آزادراه قزوین به کرج از مهرشهر تا پل استاندارد ترافیک نیمه سنگین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز