خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

وظیفه قانونی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حاشیه قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۸۶

استاندار تهران تاکید کرد: مگر می‌شود استعلامات برای تایید پرداخت وام به متقاضیان وام اشتغال پاسخ داده باشد اما بانک عامل پرداختی انجام ندهد مگر آنکه پول جای دیگری هزینه شده باشد و نخواهد سهم خود را در این بخش پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه اشتغال استانداری تهران با اشاره به مشکلات مطرح شده در جلسه درخصوص عدم همکاری برخی بانک‌‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان تهران گفت: مشکل اساسی که در موضوع پرداخت وام اشتغالزایی از سوی بانک‌‌ها در استان تهران با آن روبه‌‌رو هستیم این است که بانک‌‌ها علاوه بر وظایف قانونی و تعهداتی که از دولت به عهده دارند، اقداماتی را به شکل مستقیم انجام می‌‌دهند.

وی افزود: در حقیقت وظیفه قانونی و اصلی بانک‌‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حاشیه قرار گرفته و پرداخت‌‌های مستقیم جایگزین شده است.

استاندار تهران ادامه داد: مگر می‌‌شود استعلامات برای تایید پرداخت وام به متقاضیان وام اشتغال پاسخ داده باشد؛ اما بانک عامل پرداختی انجام ندهد مگر آنکه پول جای دیگری هزینه شده باشد و نخواهد سهم خود را در این بخش پرداخت کند.

محسنی بندپی با بیان اینکه استان تهران به عنوان پایتخت نباید در رتبه‌‌بندی پرداخت تسهیلات استغالزایی رتبه آخر داشته باشد، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود نشستی با حضور مدیران عامل بانک‌‌ها و مسئولان استانداری در این بخش برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز