خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مریمی مطرح کرد:

نجات ۹ گردشگر گرفتار در کویر بشرویه

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۵۵

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه تاکید کرد: شب گذشته ۹ گردشگر که با دو دستگاه خودرو در کویر شهرستان بشرویه گرفتار شده بودند، توسط پلیس نجات پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فاضل مریمی فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه در تشریح این خبر گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن ۹ گردشگر با ۲ دستگاه خودرو در رمل‌‌‌های کویری شهرستان بشرویه و درخواست امداد آنان، بلافاصله تیم‌‌‌های امداد و نجات یگان امداد پلیس به حوزه کویری بشرویه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با مشخص نبودن موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در کویر، مأموران تمامی مسیرهای فرعی محدوده اعلامی را بررسی کردند که بعد از حدود دو ساعت جست‌‌‌وجوی طاقت‌‌فرسا، گردشگران در عمق کویر مشاهده شدند و با تلاش مأموران خودروها از رمل خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: با توجه به صعب‌‌‌العبور بودن قسمتی از مسیر، مأموران با کمک یک دستگاه خودرو کمک‌‌دار محلی خودروها را به مسیر جاده اصلی هدایت کردند و گردشگران به سفر خود ادامه دادند.

مریمی با توصیه به گردشگران برای بازدید از کویر شهرستان بشرویه اظهار داشت: به دلیل گستردگی کویر، گردشگران بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر به کویر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز