خبرگزاری کار ایران

کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهری تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۸۸

اعضای شورای شهر تهران کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهری را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صدوسیزدهمین‌ جلسه شورای شهر تهران کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهری که از سوی شهرداری به صحن شورا ارائه شد، با ۱۸ موافق به تصویب رسید.

محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر در نوبت عصر نیز برای بررسی جزئیات برنامه تشکیل جلسه می دهد، اظهار کرد: جلسات شورا را هرروز به صورت پی در پی در نوبت صبح و عصر ادامه می دهیم تا جزئیات را به تصویب برسانیم.

همچنین مرتضی الویری، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص لایحه برنامه توسعه سوم شهری گفت: هشتم اسفند ماه ۹۶ قدم اول را برای تدوین برنامه توسعه سوم شهری برداشتیم و شورای شهر سندی را تحت عنوان مصوبه سیاست ها و مسائل کلیدی تدوین برنامه تصویب کرد.

وی افزود: قرار بود شهرداری تا پایان تیر برنامه را بر مبنای چارچوبی که تصویب کردیم ارائه دهد اما تغییر در مدیریت‌های شهری باعث شد کار ما قدری عقب بیفتد. الویری تأکید کرد: اکنون لایحه بخش احکام را در اختیار داریم و آنچه که بررسی خواهیم کرد لایحه احکام برنامه است و الباقی بخش های برنامه می بایست هرچه زودتر ارائه شود تا فاصله ای در تصویب برنامه ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز