خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

موضوع "دریافت عوارض تردد در تونل‌های شهری" برای تخریب شورا استفاده شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۶۲

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مباحثی که پیرامون دریافت عوارض تردد در تونل‌های شهری مطرح شده است، گفت: واکنشی که باید به این موضوع نشان داده می‌شد مناسب نبود و در واقع این مساله با اینکه به تصویب شورای شهر نرسیده بود و حتی مراحل کارشناسی را طی نکرده بود، برای تخریب مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در صد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری در خصوص عوارض تردد در تونل‌های شهری بیان کرد: ابتدا خبری به عنوان شنیده یا شایعه در رسانه‌ها منعکس شد و متاسفانه با اینکه باید فورا تکذیب می‌شد، واکنش‌ها مبنی بر این بود که یک پیش‌نویس در این رابطه ارائه شده، این در حالی است که این موضوع هنوز مراحل کارشناسی را طی نکرده بود و آنچه وظیفه شورای شهر یا مجلس است به صورتی در جامعه مطرح شد که انگار قرار است، اجرا شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: چنین موضوعاتی می‌بایست از طرف شهردار و با امضای او به شورای شهر بیاید و بعد از سوی شورا تصویب شود اما در واقع برای تخریب مورد استفاده قرار گرفت از خبرنگاران و مسئولان حوزه شهری می‌خواهند که در فضای مطبوعاتی دقت بیشتری داشته باشند تا باعث تشویش اذهان عمومی نشوند. همچنین از شهردار تهران می‌خواهم درباره ساماندهی رسانه‌ای معاونت‌ها و شهرداران مناطق اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به مراسم یادبود مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: برخی اظهارنظرها در فضای مجازی این گونه بود که انگار ما به دنبال تقدیس ایشان هستیم اما ما مرحوم را مقدس نمی‌کنیم؛ بلکه تجلیل ایشان به خاطر اقدامات مثبت‌شان بود.

هاشمی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و 22 دیماه سالگرد تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی است، گفت: شورای انقلاب به نوعی اولین شورا در نظام و مادر همه مجامع قانون گذاری جمهوری اسلامی محسوب می شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه صورتجلسات شورای انقلاب به قلم دکتر شیبانی عضو پیشکسوت ادوار شورای اسلامی شهر تهران که دبیری شورای انقلاب را نیز برعهده داشتند، تقریر شده است گفت:  این اسناد ارزشمند که در اختیار آیت الله هاشمی رفسنجانی قرار داشت، قرار است بزودی طی مراسمی از طرف خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی بمناسبت دهه فجر تحویل سازمان اسناد و کتابخانه ملی شود تا مورد استفاده پژوهشگران و علاقمندان تاریخ انقلاب اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز