خبرگزاری کار ایران

شیخ در جشن پایش سلامت ۱۷ هزار کارگر خدمات شهری:

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح پایش سلامت کارگران شرکت‌های پیمانکاری

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۰۱

معاون شهردار تهران تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته کارگران و کارمندان شهرداری که به دلیل دارا بودن بیمه تامین اجتماعی ازخدمات استفاده نمی‌کردند، شامل طرح پایش خواهند شد و ۱۰ میلیارد تومان برای این کار بودجه اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شیخ معاون نیروی انسانی شهرداری تهران در جشن پایش سلامت ۱۷ هزار کارگر خدمات شهری با اشاره به اقدام شرکت شهر سالم در جهت اجرای طرح پایش سلامت کارگران شهری گفت: امیدوارم این کار با دقت و حساسیت بیشتر دنبال شود و مطمئنم که مدیران این شرکت تمام تلاششان را در این زمینه مبذول خواهند کرد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته کارگران و کارمندان شهرداری که به دلیل دارا بودن بیمه تامین اجتماعی از این خدمات استفاده نمی‌کردند، شامل طرح پایش خواهند شد و ۱۰ میلیارد تومان برای این کار بودجه اختصاص داده شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه طبق یک طرح دیگر کارگران شرکت‌‌های پیمانکاری مرتبط با خدمات شهری هم به زودی شامل طرح پایش سلامت خواهند شد، اظهار داشت: برای مدیران شهری سلامت ایمنی و بهداشت تمام نیروهایی که در حوزه شهری فعالیت می‌‌کنند، در اولویت قرار دارد و می‌‌خواهیم از شرایط سالم کاری آنها مطمئن باشیم تا دیگر اتفاقی مانند آنچه اخیراً در یکی از مناطق تهران افتاد، دیگر تکرار نشود.

شیخ افزود: ما البته به دلیل نوع قراردادی که این عزیزان دارند، مسئولیت مستقیم در قبال آنها نداریم اما خود را مسئول حفظ سلامت جانی آنها می‌دانیم و امیدوارم به زودی بخشنامه لازم در این زمینه را ابلاغ کنیم تا حقوق این عزیزان هم رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز