خبرگزاری کار ایران

ریخته شدن روغن در جاده هراز عمدی نبود

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۳۴۰

رئیس پلیس راه استان مازندران ضمن تکذیب خبر ریختن عمدی روغن در جاده "هراز"، گفت: ریخته شدن روغن در این جاده غیرعمدی و به دلیل نشت روغن خودرو ال ۹۰ سانحه دیده بوده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اشاره به انتشار کلیپی از وضعیت محور "هراز" منطقه "بهمن گیر، پیچ شیطان" در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن عمدی روغن در این منطقه،‌ گفت: علت ریخته شدن روغن وقوع سانحه رانندگی و برخورد یک دستگاه خودرو ال ۹۰ با گاردریل کنار جاده بوده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه جاری یک دستگاه خودرو ال ۹۰ به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه و لغزندگی سطح جاده به واسطه بارش شدید باران با گاردریل بتنی کنار جاده به شدت برخورد می کند که در این حادثه روغن و ضد یخ خودرو ال ۹۰ در سطح جاده ریخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: فیلم پخش شده مربوط به قسمت دوم و بعد از وقوع سانحه رانندگی بوده که در فضای مجازی پخش شده  و هیچ گونه عمدی در ریختن روغن در کف جاده از سوی افراد دیگر صحت ندارد.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه این نقطه از محور هراز از نقاط حادثه خیز به شمار می رود به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: همواره با رعایت قوانین و مقررات راهور سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز