خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

اعلام نتایج پذیرش رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۷ از امروز

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۰۷

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های مختلف نیمه متمرکز کنکور ۹۷ از امروز پنجشنبه ۲۰ دی ماه خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در رشته‌های نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در آزمون سراسری ۹۷ امروز ۲۰ دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

توکلی اضافه کرد: تعداد ۴ هزار و ۱۱۳ نفر در این رشته‌ها پذیرفته شده اند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۸ نفر زن و ۲ هزار و ۴۲۶ نفر مرد هستند. همچنین کلیه پذیرفته شدگان باید بر اساس برنامه زمانی که همراه با اطلاعیه فهرست اسامی منتشر خواهد شد، از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه برای انجام مراحل ثبت نام به محل قبولی مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: پذیرفته شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی باید یک هفته بعد از اعلام نتایج مدارک خود را برای سایر مراحل گزینش به مراکزی که در اطلاعیه ثبت نام اعلام می‌شود، ارسال کنند و در سایر مراحل شرکت کنند. عدم شرکت افراد پذیرفته شده در سایر مراحل به منزله انصراف تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز