خبرگزاری کار ایران

اظهارات پورسیدآقایی در خصوص حذف احتمالی طرح ترافیک خبرنگاری

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۳۵

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص زمزمه‌هایی که پیرامون حذف احتمالی طرح ترافیک خبرنگاری مطرح شده است، گفت: من حداقل پیشنهاد مکتوب یکی از خبرگزاری‌ها پیرامون این موضوع را دیده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پورسیدآقایی درباره زمزمه‌هایی مبنی بر حذف احتمالی طرح ترافیک خبرنگاران در سال 98  گفت: من در این رابطه اطلاعی ندارم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص جلسه‌ای که 17 دی ماه در کارگروه فرهنگ و رسانه شورای شهر در این رابطه برگزار شد، اظهار داشت: از آن جلسه اطلاع ندارم، اما موضوع به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا و جمعی از خبرنگاران، انجمن‌های صنفی و نمایندگان وزارت ارشاد واگذار شده است تا بررسی و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مخالفت بسیاری از رسانه‌ها با حذف طرح ترافیک، گفته شده پیشنهاد جایگزینی طرح با کارت اعتباری استفاده از تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی‌از سوی مدیران خبرگزاری‌ها مطرح شده است، گفت: من حداقل پیشنهاد یکی از خبرگزاری‌ها را که به صورت مکتوب ارسال شده بود، دیدم که البته به حذف طرح خبرنگاری اشاره نکرده بود، اما در آن اشاره شده بود که به خبرنگاران بُنی تعلق گیرد تا با آن از وسایل حمل و نقل عمومی‌و ... استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز