خبرگزاری کار ایران

پیگیری همکاری‌های امنیتی دو کشور ایران و ترکیه در یک مذاکره تلفنی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۶۵

در تماس تلفنی روز گذشته ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه، دو طرف ضمن ابراز رضایت از همکاری های امنیتی دو کشور بر استمرار این همکاری ها در برخورد با گروههای تروریستی و همچنین تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، محترم اینچه در این تماس تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات کنترلی نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با فعالیت گروههای تروریستی و عوامل قاچاق انسان، خواستار همکاری بیشتر نیروهای مرزی دو کشور در انجام عملیات همزمان علیه گروههای تروریستی شد.

ذوالفقاری نیز ضمن تاکید بر همکاری های دو جانبه در زمینه برقراری امنیت در مرزهای دو کشور بر انجام همکاری ها و هماهنگی مدیران ذیربط ایران و ترکیه در جهت مبادله اطلاعات و اقدامات عملیاتی تاکید، و پیشنهاد کرد در اسرع وقت فرمانده مرزبانی کشورمان با فرمانده ژاندارمری ترکیه در نقطه صفر مرزی ملاقات کند که این پیشنهاد مورد موافقت قائم مقام وزیر کشور ترکیه  قرار گرفت.

در مذاکره تلفنی ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه همچنین آخرین اخبار و رویدادهای مرزی و امنیتی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و  در ادامه بر استمرار همکاری های دو کشور در چارچوب کارگروه مشترک امنیتی و در اجرای موافقتنامه امنیتی تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز