خبرگزاری کار ایران

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان در" نیکشهر "

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۰۵

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در شناسایی گروگانگیران و رهایی فرد ربوده شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد طاهری درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: درپی مراجعه حضوری خانواده مردی ۵۰ساله و اعلام ربوده شدن او توسط عده ای ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این  شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که ربایندگان با تماس تلفنی با این فرد به بهانه سپردن انجام یک کار عمرانی، او را به حاشیه شهر و محلی خلوت کشانده و با تهدید سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای کرده و گروگان می گیرند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه با تماس تلفنی گروگانگیران با خانواده فرد ربوده شده و مطالبه مبلغ ۴ میلیارد ریال، انگیزه مالی جرم معلوم شد ابراز داشت: مأموران پلیس با استفاده از سرنخ های موجود و  اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هویت و مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی کنند.       

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران در روستای "گورناگان" بخش "چانف" نیکشهر عملیات شبانه ای را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: گروگانگیران که غافلگیر و عرصه را برخود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی هوا و صعب العبور بودن منطقه گروگان را رها کرده و پابه فرار گذاشتند.

وی گفت: فرد ربوده شده پس از آزادی به صورت صحیح وسالم به آغوش خانواده بازگشت و دستگیری ربایندگان نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز