خبرگزاری کار ایران

سرهنگ درویشی خبر داد:

کشف 10 تن پوشاک قاچاق در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۲۳

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پایتخت از کشف 10 تن پوشاک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رحمت‌اله درویشی در این‌باره گفت: با اطلاع از اینکه فردی اقدام به دپو پوشاک قاچاق در انباری در مرکز تهران می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پایتخت با بیان اینکه در این تحقیقات مشخص شد متهم پس از ورود به مرکز شهر تهران، کالای قاچاق را با چندین وسایل به مخفیگاهش منتقل و سپس اقدام به خرده فروشی می‌کرد، افزود: پس از مراقبت‌های ویژه، محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهم مورد نظر گفت: در بازرسی انجام شده، 10 تن پوشاک خارجی قاچاق شامل: شلوار کتان، تی شرت، کاپشن، کت تک، و ... در مارک‌های مختلف کشف شد.

درویشی تصریح کرد: کارشناسان ارزشی ریالی کالای کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 200 کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت خبر داد و گفت: در پی کسب خبری، مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمد بخشنده افزود: در تحقیقات انجام شده به دست آمد که متهم قصد دارد مقادیر قابل توجهی تریاک از استان های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه وانت با استفاده از محورهای مواصلاتی استان مرکزی با گذشتن از شهرستان رباط کریم به شهر تهران منتقل کند.

وی بیان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پایتخت، ضمن شناسایی مسیر حرکت خودرو، موفق شدند، متهم را در شهرستان دلیجان ، قبل از ورود به تهران دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی ازخودرو توقیفی، 200کیلو تریاک کشف شد خاطرنشان کرد: متهم روانه دادسرا شد.

رئیس کلانتری خلیج فارس از دستگیری چهار سارق خبر داد و گفت: این متهمان با استفاده از یک خودروی مسروقه قصد سرقت از یک مغازه را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین عادلی افزود: با دریافت خبری مبنی برحضور 2 سارق و تخریب درب یک مغازه در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان چند تیم از ماموران گشت انتظامی کلانتری 179 خلیج فارس به آدرس اعلامی اعزام شدتد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران قبل از حضور در آدرس اعلامی، مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری در همان نزدیکی در حال پرسه زنی است که با استعلام پلاک انتظامی مشخص شد، خودرو مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در کلانتری شهرک قدس است.

وی با بیان دستگیری راننده و سرنشین خودروی مسروقه، تصریح کرد: تیم دیگری از ماموران به آدرس اعلامی مراجعه و مشاهده کردند که 2 سارق درب ورودی یک مغازه را تخریب و در حال سرقت از داخل آن هستند که بلافاصله برای دستگیری سارقان وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی هر 2 سارق را که در حال سرقت از مغازه بودند دستگیر کردند.

عادلی با بیان اینکه سارقان خودروی مسروقه به همکاری با سارقان داخل مغازه اعتراف کردند، گفت: این متهمان اظهار داشتند پس از سرقت اموال مغازه، قرار بود به محل قرار مراجعه و با یکدیگر از محل متواری شویم.

رئیس کلانتری خلیح فارس توضیح داد: متهمان ضمن اقرار به 60 فقره سرقت لوازم خودرو و مغازه با خودروهای مسروقه افزود: با شناسنایی مالک خودرو، طی دریافت رسیدی از وی، خودروی مسروقه به مال باخته تحویل و متهمان روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز