خبرگزاری کار ایران

برپایی نخستین جشنواره دانش‌آموزی فرهنگی"سخنوران آرمانی"

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۴۱

نخستین دوره جشنواره فرهنگی آرمانی شو تحت عنوان «سخنوران آرمانی» با هدف بالا بردن اعتماد به نفس، کشف استعدادها و افزایش بازده علمی و فرهنگی دانش‌آموزان از ۲۷ بهمن تا سوم اسفندماه سال جاری در تالار فرهنگ آموزش و پرورش استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جشنواره دانش‌آموزی فرهنگی"سخنوران آرمانی" که در چهار رده سنی  ۱۰ - ۸ سال ، ۱۳ - ۱۱ سال ، ۱۵ - ۱۴ سال ، ۱۸ - ۱۶ سال و با محوریت ایده‌پردازی علمی و سخنرانی با پشتیبانی اداره آموزش و پرورش استان تهران برگزار می‌شود، در قدم نخست  شعار “ایده‌ها ارزش گفتن دارند” را برای خود برگزیده است.

 محسن توسلی (دبیر اجرایی اولین جشنواره فرهنگی سخنوران آرمانی)"درباره اهداف این جشنواره و شعار آن، گفت: هدف این رویداد تقویت استعدادهای دانش آموزان و آینده‌سازان ایران است .در واقع با برپایی این جشنواره، ما می‌خواهیم  بر ضرورت پرورش نسلی تاکید کنیم  که در بیان ایده‌های خود دچار لکنت نبوده و اعتماد به نفس لازم را داشته باشد. در سیستم آموزشی ما دانش آموزان  در بیان ایده‌های خود  اغلب دچار مشکل‌اند. طبیعتاً اگر فرد با چنین روحیه‌ای پا به جامعه بگذارد نقش‌های اجتماعی خود را نمی‌تواند به خوبی ایفا کند.

به گفته دبیر اجرایی این جشنواره، دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رویداد براساس علاقه‌های علمی و ایده‌پردازی‌های خود، بی‌شک تأثیر بسزایی بر آینده ایران خواهند داشت و بر همین اساس شعار این رویداد در چهلمین سال شکوفایی انقلاب اسلامی، "ایران آرمانی" انتخاب شده است.  

به گفته توسلی، داوران این جشنواره همگی  از افراد سرشناس و اساتید برتر دانشگاه هستند.

همچنین باتوجه به اهداف فرهنگی این رویداد و به منظور شرکت دانش‌آموزان مستعد از تمام اقشار جامعه، پس از رایزنی با مجموعه مدارس صبح رویش (کودکان کار) تعدادی از دانش آموزان این مجموعه نیز به صورت بورسیه در این رویداد شرکت خواهند کرد.

 برای شرکت در این رویداد و رسیدن تمام شرکت‌کنندگان به سطحی مطلوب در ایراد سخنرانی و به منظور رعایت عدالت، کارگاه فن بیان دانش آموزی با تدریس مجری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره فرهنگی "سخنوران آرمانی " از ۲۷ بهمن تا  سوم اسفندماه سال جاری توسط  موسسه پژوهشی و فرهنگی " آرمان" با پشتیبانی اداره آموزش و پرورش استان تهران در تالار فرهنگ آموزش و پرورش استان تهران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند  به وب سایت (ACRinst.com) مراجعه کنند. لازم به ذکر است در پایان به برگزیدگان و نفرات برتر این رویداد، جوایزی نفیس  اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز