خبرگزاری کار ایران

تسویه مطالبات ۲۰ درصد از متقاضیان صندوق ذخیره کارکنان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۶۵۸

صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با تسویه سپرده‌های تا سقف پنج میلیون تومان جمعی از سپرده‌گذاران مازاد پس‌انداز، صف پرداخت مطالبات اعضا را حدود ۲۰ درصد کاهش داد.

به گزارش ایلنا، پرداخت مطالبات اعضای صندوق ذخیره کارکنان از خرداد ماه سال گذشته با تاخیر روبه‌‌رو شده است و بر همین اساس درخواست‌های تسویه مطالبات اعضا در نوبت پرداخت قرار گرفت. بر این اساس و در راستای تسریع در پرداخت مطالبات، طی هفته‌‌های اخیر سپرده‌های مازاد پس‌‌انداز تا سقف پنج میلیون تومان آن دسته از اعضا که تا شهریورماه سال جاری درخواست دریافت سپرده خود را ارائه کرده بودند، یکجا تسویه شد.

در این رابطه موسسه صندوق ذخیره کارکنان با پرداخت سپرده ۶۶۰ نفر توانست حدود ۲۰ درصد از صف انتظار کارکنان شهرداری تهران را برای دریافت مطالباتشان کاهش دهد این در حالی است که کماکان ۶۳۷ نفر از بازنشستگان و ۲۴۰۰ نفر از سپرده‌گذاران مازاد پس انداز در نوبت دریافت مطالبات خود به سر می‌برند.

طولانی شدن دوره انتظار متقاضیان دریافت مطالبات در حالیست که برخی از سازمان‌های شهرداری در واریز وجوه کسر شده از حقوق کارکنانشان به حساب موسسه کماکان با تاخیر مواجه و میلیاردها تومان به صندوق ذخیره بدهکار هستند؛ ارقامی که در صورت پرداخت از سوی سازمان‌های بدهکار می توان به سرعت بدهی اعضا را تسویه و پرداخت‌ها را به‌روز کرد.

مذاکرات و پیگیری‌های تیم مدیریتی موسسه صندوق ذخیره برای دریافت این مطالبات و به روزرسانی پرداخت‌ها در جریان است.

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات بازنشستگان و سپرده‌گذاران مازاد و زرین موسسه صندوق ذخیره نیز طی روزهای آتی منتشر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز