خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی مطرح کرد:

تلاش ناجا برای تأمین تجهیزات نوین یگا‌ن حفاظت محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۱۳۰

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با بیان اینکه نگاه فرماندهی ناجا بر دستیابی به تجهیزات نوین حفاظتی است، تاکید کرد: در این حوزه نباید به تجهیزات انسان محور اتکاء کنیم بلکه تجهیزات نوینی مثل پهباد و هلی‌شات کمک‌کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حمید عطایی، جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در حاشیه نشست یگان حفاظت محیط زیست  در جمع خبرنگاران گفت: یگان‌های دستگاه‌ها از طریق اعتبارات داخلی باید تجهیزاتشان را تأمین کنند.

وی ادامه داد: اما چون برخی از تجهیزات نیاز به خرید ارزی دارد یا قیمت‌‌تمام شده آن بالا است، ناجا و نیروهای مسلح کمک می‌کنند تا یگان‌ها از این تجهیزات برخوردار شوند.

این مقام انتظامی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا برای تهیه تجهیزات تخصصی محیط‌‌بانان نیز فکری شده است، اظهار داشت: در حوره تجهیزات با صنایع دفاع همکاری می‌کنیم و نگاه فرماندهی ناجا دستیابی به تجهیزات نوین حفاظتی است. در این حوزه نباید به تجهیزات انسان‌‌محور اتکاء کنیم بلکه تجهیزات نوینی مثل پهباد و هلی‌شات که کنترل حفاظتی می‌کنند و بعد دستور به نیروها می‌دهد که عملیات خود را آغاز کند.

عطایی افزود: تأمین اینگونه تجهیزات نیاز به مجوزهای لازم دارد و ناجا در تلاش است این تجهیزات نوین در اختیار یگان‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به جلیقه‌های سنگین محیط‌‌‌‌بانان تصریح کرد: بهره‌برداری از جلیقه‌ها دارای چندین استاندارد هست برخی از جلیقه‌ها ویژه درگیری‌های مسلحانه است و برخی دارای وزن سبک‌تری است که براساس نوع مأموریت در اختیار یگان قرار می‌گیرد و انتخاب این جلیقه‌ها بر اساس نوع مأموریت طراحی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز