خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی اتوبان آزادگان پس از یک‌سال

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۷۵

بازپرس ویژه قتل از دستگیری متهمی خبر داد که در حدود یک سال پیش در اتوبان آزادگان با استفاده از کلت کمری یک مرد جوان را به قتل رسانده و متواری شده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در تاریخ شانزدهم آذرماه سال ۹۶ یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در اتوبان آزادگان در ساعت ۱۶:۱۰ به مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج‌فارس اطلاع داده می‌شود.

ماموران کلانتری نیز با اطلاع به بازپرس کشیک قتل پایتخت، اعلام می‌کنند مرد جوانی در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، خروجی اتوبان خلیج‌ فارس با شلیک گلوله دچار جراحت شدید شده و حین انتقال به بیمارستان فیاض‌بخش جان خودش را از دست داده است.

در بررسی‌های اولیه که توسط سجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل پایتخت و اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم بعمل می‌آید مشخص می‌شود مقتول مرد سی و دو ساله‌ای است که بر اثر اصابت گلوله به پهلوی راستش به قتل رسیده است.

بازپرس ویژه قتل با اشاره به اظهارات پسردایی مقتول که در هنگام حادثه در آنجا حضور داشته گفت: به گفته این فرد، او در حدود ساعت ۱۵ با مقتول (پسر عمه‌اش) تماس داشته و از او خواسته تا به قهوه‌خانه بروند، دقایقی بعد مقتول به همراه پسر سه ساله‌اش نزد پسردایی‌اش آمده و با هم به یک قهوه‌خانه حوالی اتوبان آزادگان رفتند. دقایقی بعد مقتول با ادعای اینکه با فرد دیگری قرار ملاقات دارد قهوه‌خانه را ترک می‌کند.

منافی‌آذر در ادامه با اشاره به دیگر اظهارات شاهد تصریح کرد: این فرد مدعی است لحظاتی بعد به همراه مقتول محل حادثه رفتند و در حالیکه شاهد و پسر مقتول داخل خودرو بودند، مقتول از خودرو پیاده شد و به کنار اتوبان می‌رود لحظاتی بعد یک خودروی پژو ۲۰۷ با یک سرنشین کنار در کنار مقتول توقف کرده و ضارب دو گلوله به سمت او شلیک می‌کند که در این حین، مقتول نیز یک سنگ از روی زمین برداشته و شیشه پژو ۲۰۷ را می‌شکند، در نهایت راننده پژو ۲۰۷ از خودرو پیاده شد و با شلیک سه گلوله دیگر به سمت مقتول مجدداً سوار بر خودرو شد و از محل متواری می‌شود.

بازپرس ویژه قتل با اشاره به اظهارات متهم گفت: علت اصلی وقوع این قتل از سوی متهم مشکلات مالی با مقتول اعلام شده است.

با تشکیل پرونده قتل، تحقیقات برای شناسایی و بازداشت قاتل آغاز شد و کارآگاهان شامگاه ۱۴ دی جاری، موفق به بازداشت قاتل در شهرستان گرمسار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز