خبرگزاری کار ایران

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۳۷۷

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از فردا خبر داد.

احد وظیفه (مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت آب و هوا در کشور با بیان اینکه امروز اکثر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام دارند، گفت: فردا (۱۶ دی‌) شاهد ورود سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب همچنین دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران هستیم و بارش باران، وزش باد و بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تداوم این سامانه بارشی در روزهای آینده ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی در روز دوشنبه (۱۷ دی) در نواحی جنوب غرب کشور افزایش خواهد داشت و در بخش‌هایی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و شمال بوشهر بارش باران به‌صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر، برخی نواحی شمال شرق، شرق و مرکز کشور تصریح کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشترین و کمترین دمای تهران ۹ و ۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. البته تا ده روز آینده کاهش دمای محسوسی در نقاط مختلف کشور پیش‌بینی نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز