خبرگزاری کار ایران

دستور فوری برای یافتن نیروی مفقود شده اورژانس اندیکا در سیل

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۱۰۳

سرپرست سازمان اورژانس کشور دستور فوری برای یافتن نیروی اورژانس شهرستان اندیکا خوزستان که برای امداد رسانی به مردم به ماموریت اعزام شده بود را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل درمنطقه شیمبار بعدازظهرامروز پنج شنبه۱۳دی ماه یک خودرو با سرنشین در سیل گرفتار شدند که بعد از تماس سرنشینان و شاهدان با اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو نیروی اورژانس اندیکا به منطقه اعزام شدند که هنگام تلاش برای کمک رسانی  خود گرفتار سیل شدند و خودرو آنها واژگون شد.

بدنبال این حادثه یکی از دو مامور اورژانس ناپدید شده و تاکنون خبری از ایشان در دست نیست.

بعد از اطلاع ستاد هدایت عملیات اهواز به ستاد مرکزی هدایت عملیات و مدیریت بحران اورژانس کشور سرپرست سازمان دستور تشکیل کمیته اضطراری و بسیج تمام نیروها و دستگاههای امدادی اعم از اورژانس، هلال احمر و ... را صادر کرد.

طبق دستور مستقیم سرپرست سازمان اورژانس کشور تا یافتن   نیروی اورژانس عملیات جستجو ادامه دارد.

از زمان مفقود شدن پرسنل اورژانس تا هم اکنون بیش از ده تیم عملیاتی در منطقه حضور دارند و مسیر سیل را جستجو می کنند.

هم اکنون eoc وزارت بهداشت در آماده باش و مسئول دفتر سرپرست سازمان اورژانس کشور و رییس مرکز اورژانس اهواز پیگیری مستقیم این حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز